sobota, 28 czerwca 2014

Drowning

NO i kolejna piosenka, która wpadła mi w ucho. Bardzo podoba mi sie w niej szczególnie początek kiedy zaczyna lecieć muzyka i coś w stylu " yyyyy.. e,ee,ee ",a co do wokalistki to świetny głos i fajne piosenki!!
Polecam! :)
+ kawałek tekstu i lecimy !  


You try to lie, i can see that you don’t need me
Need me don’t need me, need me don’t need me
All of your words they’ve been cursed with dishonesty
With dishonesty, with dishonesty

Take it from the girl you claim to love your gonna get some bad karma 
I’m the one who had to learn to build a heart made of armor
From the girl who made you soup and tied your shoes when you were hurting

You are not deserving you are not deserving




środa, 18 czerwca 2014

Shades Of Cool


  PREMIERA: Teledysk do „Shades of Cool

W klipie po raz kolejny pojawia się Mark Mahoney - mężczyzna, który odgrywał rolę „tatuśka” w wideo do piosenki „West Coast”.
Zgodnie z zapowiedziami Lany, teledysk do piosenki „Shades of Cool” został otrzymany w okolicach premiery jej najnowszego albumu. 
Co sądzę o tym teledysku?
 Och Lana ! ♥
 MAGIA ... myśle, że to jeden z najlepszych teledysków, w końcu idealna kobieta (Lana) i prawdziwy mężczyzna (Mark Mahoney) nie ma gołych lasek , trzęsących sie dup i chłopców z grzyweczką w rureczkach ... 
Pokazała Talent i delikatność.
„Ultraviolence” jest #1 w 53 krajach !! WOW 



 


Bilbordy z Laną Del Rey:
Warszawa





Sosnowiec





Poznań



Lana Del Rey ♥


Jestem jej wielką fanką !!!!!!!!!
                                                                     ♥♥♥♥♥






wtorek, 17 czerwca 2014

LOUDER

Piosenka na dzis bedzie w wykonaniu niedawno przeze mnie poznanego zespołu NEON JUNGLE - LOUDER
Wiesz cos więcej o tym zespole,a moze polecisz mi jakaś z ich piosenek?  Napisz w komentarzu!!!!






poniedziałek, 16 czerwca 2014

Mogę wszystko, nic nie muszę

Znakiem zapytania jestem,
Przyszłość mnie odkrywa jeszcze 
Tak jak ty, tak jak my
Nie oceniaj mnie pochopnie,
Widzisz to, co powierzchowne
Nie znasz mnie, siebie też
Mogę mieć rogatą duszę,
Mogę wszystko, nic nie muszę
Pragnę żyć 
z całych sił
Chce spróbować każdy smak
całe życie jest przede mną, właśnie tak


PREMIERA SINGLA






...

niedziela, 8 czerwca 2014